2016/03/28

pondělí, března 28, 2016 | 4komentářů
štítky

Už se těším, až bude teplo a já budu moct fotit venku.

Ahoj! Jak jsem se zmínila už minule, tento měsíc byl na knihy chudší. Ale za pár dní slavím narozeniny, tak třeba něco přibude.

The Book Thief (Markus Zusak, dárek), Pán věže (druhý díl trilogie, Anthony Ryan, kamenný obchod Knihy Dobrovský), box pěti knih Percy Jackson (Rick Riordan, školní katalog Fragment)

Upřímně, ještě jsem nečetla ani jednu z výše zmíněných. Nejvíce se těším asi na Pána věže, první díl byl naprosto úchvatný, tak uvidíme. Oproti jedničce ho mám jako hardback, tudíž padá nošení do školy a čtení o volných hodinách. 650 stran je opravdu hodně. Stejná bichle je i The Book Thief neboli Zlodějka knih. Nečetla jsem ji ani v češtině, proto si asi zajdu do knihovny pro ČJ verzi. Nejspíš si ji nechám až na letní prázdniny. Co se týká Percyho, tak to jsem z části zhlédla první díl jako film, a líbil se mi. Proto jsem také sáhla po celé sérii. Co jsem se dívala, knihy jsou psány velkým písmem, tudíž by čtení mohlo být rychlé.



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This

4 komentáře:

  1. Ty že máš málo knih? Já za tenhle měsíc nekoupila ani nedostala snad žádnou. Každopádně všechny zmíněné knihy znám, první dvě bych si ráda přečetla a Percyho jsem taktéž viděla jako film, akorát do knížek se mi zatím moc nechce, tak uvidíme :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neříkám, že mám málo knih, jenom, že jich tento měsíc oproti minulému přibylo míň. :D

      Vymazat
  2. To je teda hromádka knížek :D. Já tento měsíc nedostala žádnou knihu:(. Četla jsem Percyho Jacksona 2 a 3 a jsou úplně boží. Myslím, že se ti určitě budou líbit. Potom až si je precteš napiš recenzi, bude mě zajímat tvůj názor :D. Mamka četla Zlodejku knih a prý je to nejlepší kniha, kterou kdy četla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze určitě bude. :)
      Co se týká Zlodějky knih, tak ano, tohle říká spousta lidí. :D

      Vymazat

Užívejte dne. Mám vás ráda! ❤