2016/03/01

úterý, března 01, 2016 | 4komentářů
štítky


Kniha vypráví krutý příběh chlapce Vélina Al Sorny, jehož otec - válečník ve službách vládce Sjednoceného království krále Januse - ho v necelých jedenácti letech zanechal na prahu Šestého řádu. Šestý řád cvičí a připravuje nové bojovníky ve službách Víry. Vélin za to svého otce nenávidí. V řádu se však seznamuje s jeho vrstevníky. Přišlo jich jedenáct, zbylo jich pět. Zkoušky jsou kruté a nepřipravení umírají.
Po dokončení výcviku Vélin bojuje ve službách krále stejně jako jeho otec. Má z toho radost? Nikoli. Nejraději by všeho nechal a žil poklidný život.
Kniha je rozdělena na několik částí, na začátku jednotlivých částí nalézáme Vernierovy zápisky při plavbě na Meldenejské ostrovy, kde Vélin následně soupeří s místním Štítem a zároveň Vernierovi vypráví svůj příběh.
Opravdu nechápu, jak to ti autoři dělají.. to celý život svá díla ukládají do šuplíku a pak vytáhnou, a nebo trefí přímo do černého? Miluju tento debut! Tohle pro mne znamená fantasy - drsné prostředí, intriky, magie a krvavá akce. I když, ta prastará kouzla se více objevují až v asi poslední třetině knihy. Do děje jsem se vžila a nedokázala jsem přestat číst. Nejhorší byl pro mě konec - čekala jsem vysvětlení, které nepřišlo a náhlý zvrat na posledních stránkách mě rozmetal na tisíc kousků. V nejbližší době si pořídím i druhý díl, Pána věže, a závěrečná trojka, Královna ohně, vychází v češtině na podzim.





Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This

4 komentáře:

  1. Zkus si přečíst knížku Čarodějův učeň, podle tady té knihy, na kterou jsi psala recenzi by se Ti mohl líbit (pokud jsi ještě nečetla) :)

    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zní to zajímavě. Určitě se knížce podívám v knihkupectví. :)

      Vymazat
  2. Hmm, zní to rozhodně zajímavě, asi by se mi líbila! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat

Užívejte dne. Mám vás ráda! ❤