2016/03/10

čtvrtek, března 10, 2016 | 2komentářů
štítky

[může obsahovat důležité momenty prvního dílu!]

Clary Frayová si přeje, aby se její život vrátil do normálu - lovci stínů, vlkodlaci, upíři, .. už toho bylo na mladou dívku dost. Její matka stále leží v kómatu a lékaři si s ní nevědí rady. K tomu ještě ten fakt, že kluk, kterého miluje, je její bratr.. A z kamaráda Simona se stane někdo úplně jiný.
Kniha svižně navazuje na první díl, takže pokud jste ho četli před delší dobou a děj si nepamatujete, doporučuji si jedničku přečíst znovu nebo se alespoň podívat na film.
Objevuje se tu nová, vcelku podstatná postava, vlkodlačice Maia.
Na knize mne zamrzelo to, že Jace se svými vtipnými poznámkami kamsi zmizel.. zkrátka, není už tak úžasný a okouzlující jako dřív.
Na prvním díle se mi líbilo postupné vysvětlování toho, kde se vlastně lovci démonů vzali, jak funguje Spolek a podobně. V MzP už tedy pochopitelně není co vysvětlovat.
Mrzelo mě také to, že se v knize prakticky nic nového neudálo, nic nového jsme nezjistili - až na Simona a novou Maiu. Prakticky byl tento díl úplně k ničemu, ale nemůžu říct, že by mě nebavil. Četl se opravdu hodně rychle. Nevím, čím to je, ale mně přijde Valentýn jako celkem fajn chlapík. Úsměv Každopádně jsem zvědavá na další díly, od této autorky u mě ale pořád vede Mechanický anděl.

(děkuji Lucy Lillianne za tyto hvězdy Úsměv




Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This

2 komentáře:

Užívejte dne. Mám vás ráda! ❤