2016/05/12

čtvrtek, května 12, 2016 | 2komentářů
štítky ,
Ten název se mi fakt líbí, jsem na sebe pyšná
Měsíc utekl jako voda, a společně s pátkem třináctého ťuká na dveře i seznam mých oblíbených písní!

1. NIRVANA - Come As You Are 
Vždycky jsem věděla, dokonce i jako malé batole, že Nirvana má něco do sebe. Naprosto jsem se zamilovala do textů jejich songů, včetně tohoto, a do Kurtova hlasu. 

2. DYMYTRY - Harpyje 
České skupiny nijak výrazně neposlouchám, ale Dymytry mám opravdu hodně ráda. Texty si snadno zapamatujete - snad proto, že jsou česky? -, a dá se o nich dlouho přemýšlet. Mimochodem, bubeník odvádí skvělou práci. 


3. SABATON - Gott mit uns 
Německý název, bitva u Breitenfeldu a tři verze - anglická, anglická Noch ein Bier [pro milovníky piva, haha] a tato švédská. Osobně mám tuto verzi nejraději, více vystihuje právě Breitenfeld a švédské vojáky v 17.století. 


4. KORPIKLAANI - Ievan Polkka
Vzhůru seveřané, vzhůru Finsko! Tento song podle mého znají snad všichni.. a je nehorázně chytlavý! 


5. AMARANTHE - Digital World
Amaranthe je pro mě taková oddechová hudba. Líbí se mi, že míchá pop s deathmetalovými vokály. Zajímavý nápad. 


Jaké jsou nyní Vaše oblíbené písně



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This

2 komentáře:

  1. Tak Nirvana, to je klasika. České skupiny taky neposlouchám, snad akorát občas Pražský výběr, ale když jsem si teď pustila Dymytry, taky nejsou špatní. No a Amaranthe - to je srdcovka (moje oblíbená píseň, ke které se jim i neskutečně povedlo video) :)
    Co se týče mě, tak jsem si za poslední dobu hodně oblíbila Hollywood Undead, takže teď jedu vesměs na nich :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem zatím HU nepřišla na chuť, ale neodsuzuju je. :)

    OdpovědětVymazat

Užívejte dne. Mám vás ráda! ❤