2016/05/15

neděle, května 15, 2016 | 13komentářů
štítky ,
Obsah filmu zde
Pátek třináctého byl deštivý, ale i přesto jsem opět navštívila kino. Jakožto velký fanoušek Marvelu (viděla jsem pouze oba díly Thora) jsem si Civil War nemohla nechat ujít. Ach jo, já se nepoučím. Naštěstí jsem měla s sebou dva kamarády, kteří mi pomáhali pochopit děj a hlavně postavy. Díky za to!

Obsazení: Nemohu hodnotit předchozí díly, protože jsem je neviděla, ale herce jsem si zamilovala. Chris Evans jako Steve Rogers neboli Kapitán Amerika byl skvělý. Oblíbila jsem si také Roberta Downeyho Jr. jako Tonyho Starka - Iron Mana.  90%
Kamera a efekty: Nevím, co k tomuto bodu napsat.. přišlo mi to takové průměrné, co se týká kamer a efektů. 75%
Prostředí: Klasické velkoměsto a nebo promrzlá základna na Sibiři. Dle mého názoru nijak těžké na natočení. 70%
Děj: Pokusím se bez spoilerů, i když to bude těžké. Hádka kvůli nepodepsání kousku papíru mi přišla zbytečná, ale zajímavý nápad to určitě je. Některé věci jsem prokoukla už na začátku, jiné mě překvapily. Zakomponovat do filmu Sibiř a armádu je skvělé. Taktéž se mi líbilo časté přeskakování ze současnosti do minulosti. 90%
Celkový dojem: Film se mi líbil moc. I přesto, že jsem neviděla předchozí díly jsem děj pochopila a sledování jsem si užila.





Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This

13 komentářů:

  1. Mně se tam líbil hlavně Bucky.. nejlepší ze v kině bylo 18 lidi (z 400 míst) a většinou to byli dospělí, a myslím ze Marvel moc neznají, protože odcházeli hned po skončení filmu, a jak my zkušení víme, vždy po titulkach je nějaká scéna. Je docela škoda že Buckyho zmrazili a přišel o ruku (TOHLE JE SPOILER :D ). Jinak mi tam Spiderman moc nezapadal...Každopádně bych sla ještě jednou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Bucky byl naprosto úžasný. :) V našem kině je míst cca 200 a bylo plné do posledního. :D

      Vymazat
  2. Nejsem fanousek Kapitana, tohle byl ale prvni dil, ktery se mi libil a to diky ostatnim Avengers. Jinak obdivuji, ze jsi sla i bez zkouknuti predchozich dilu. Ja je videla a i tak jsem obcas tapala.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, pochopila jsem to třeba víc než kamarádka. :D

      Vymazat
  3. Abys to pochopila, musela bys videt v teto dobe uz asi deset filmu a sledovat dva serialy :-D
    Mimochodem, porad mas ty hvezdicky nejaky velky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, mně se ale takto víc líbí. :D

      Vymazat
    2. Jenže jsou rozmazaný. Mám udělat větší?

      Vymazat
    3. Ne, to je v pořádku. Kdyžtak je zmenším. :)

      Vymazat
  4. Já jsme viděla předchozí film i oboje Avengers, ale abych řekla pravdu, neřadím se mezi skalní fanoušky Marvelu, takže se na film možná podívám, až půjde stáhnout, ale do kina se mi nechce :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  5. Já na filmu taky byla, vlastně celkem náhodou. Tenhle druh filmů mě moc nebaví a předchozí díly jsem neviděla. Bylo tam příliš málo neakčního děje na mé poměry, prostě spíš klučičí, řekla bych. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si obecně myslím, že je Marvel spíš pro kluky. :)

      Vymazat

Užívejte dne. Mám vás ráda! ❤