2016/05/08

neděle, května 08, 2016 | 7komentářů
štítky ,
Není to ani týden, co mi dorazil očekávaný balíček z Mix.it.
Myslím, že tuto českou firmu znáte. Na jejich webových stránkách si můžete namixovat [proto mix it] svoje vlastní müsli. Můžete si však také zakoupit müsli předem hotové, nebo také různé čokolády, tyčinky, kaše a podobně - to zní trošku jako reklama, ale ne.. zaplaceno jsem nedostala. :D Obvykle na internetu jídlo neobjednávám. Pamatuji si však, že jsem si jednou předplatila cukrovinky z Japonska - po měsíci jsem předplatné zrušila. Co jsem si tedy nakonec vybrala?

Objednávka mi dorazila v této jednoduché krabici. 

Už víte, o co se jedná




Určitě víte, že je dnes Den matek. Dlouho jsem přemýšlela, co mojí mamince koupit a nakonec jsem sáhla po této čokoládě. Jedná se o 70% karibskou tmavou čokošku, politou bílou čokoládou a posypanou mrazem sušenými malinami. Odtud také název Malina dočervena. Dle vypsaného složení by však měla obsahovat i jahody. 



Nakonec jsem neodolala a musela jsem si jeden mix také vytvořit. Na první pohled vypadá jako směs všeho, ale je neskutečně dobrý! Jako základ jsem zvolila typické ovesné vločky s kukuřičnými lupínky - pokud údajně k tomuto základu přidáte cokoliv, výsledná směs bude pořád chutná. Jelikož objednávám poprvé, neváhala jsem. Oříšky byly jasnou volbou už od začátku, miluji arašídy! A vlašské ořechy.. no, dělám jen čest svému příjmení. K doslazení jsem zvolila gumové medvídky [těch je tam fakt málo, pff] a čokoládové hobliny. Těsně před odesláním objednávky jsem ještě přidala mrazem sušené maliny. Sušené ovoce od malička nesnáším - zvlášť rozinky a jablka, ale mrazem sušené jsem ještě nikdy nezkoušela. A musím říct, že mi to opravdu chutná. Maliny chutnají prakticky stejně jako ty čerstvé, akorát jsou křupavé. A ano, lepší název na tubusu jsem si opravdu vymyslet nemohla.. 

Objednávali jste někdy už něco z mix.it? Znáte tuto značku? 



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This

7 komentářů:

  1. Mixit jsem objednávala dětem na Mikuláše. Nadšení bylo velké. A ta čokoláda vypadá luxusně :-)
    www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já tuhle stránku vůbec neznám, ale vzhledem k tomu, že jídlo na internetu jsem ještě neobjednávala, nevím, jestli bych do toho šla. Den matek doma neslavíme, ale kdybychom slavili, byl by to vcelku pěkný dárek :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš to zkusit. Myslím, že Mixit má i prodejní místa po ČR. :)

      Vymazat
  3. Já se na mixit chystám. Dlouho je sleduji,ale váhala jsem. Dobře jsem udělala, protože během mého váhání stihli odpalmit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem to podobně. :D Chtěla jsem objednat už asi před půl rokem, ale dostala jsem se k tomu až teď. :D

      Vymazat
  4. Mňam! Nikdy jsem z tohoto obchodu neobjednávala, ale vypadá to suprově. :)

    OdpovědětVymazat

Užívejte dne. Mám vás ráda! ❤