2016/04/11

pondělí, dubna 11, 2016 | 5komentářů
štítky , ,

Krásné ráno přeji! Před pár dny jsem na YouTube narazila na tento zajímavý TAG, tak proč ho nevyplnit? Budu ráda, když ho vyplníte také - v komentářích či na svém vlastním blogu (potom nezapomeňte zanechat odkaz). 

Máš doma nějaké speciální místo na čtení? 
Ráda čtu na pohovce nebo v sedacím pytli v mém pokoji, ale jinak ne - nemám. 

Záložka nebo náhodný kus papíru? 
Záložek mám doma spoustu, mám hodně ráda takové malinké šipky z plastu. Takže za mě záložka. 

Můžeš přestat číst kdekoliv anebo jen na konci určité kapitoly, stránce apod.? 
Jak kdy. Pokud čtu třeba ve škole nebo v autobuse a potřebuji nutně přestat číst (zvoní na další hodinu, na další zastávce musím vystoupit,..), tak mi nedělá problém přestat číst kdekoliv. Ale raději končím na konci kapitoly. 

Piješ nebo jíš během čtení? 
Obdivuji lidi, co to umí. Já si vždycky uvařím čaj, ale zapomenu na něj a pak vychladne. A jíst? To už vůbec nezvládnu. 

Můžeš číst, když posloucháš muziku/máš zapnutou televizi?
Na rovinu - kdo to dělá? Když si chci užít příběh na stránkách, tak proč bych měla mít zapnutou televizi? A muzika - já poslouchám docela rychlou a hlasitou hudbu, takže to by asi nešlo. 

Čteš jen jednu knihu nebo více najednou? 
Většinou jen jednu, ale pokud mám číst ještě povinnou do školy nebo nějakou v angličtině, tak to jich je pak víc. 

Čteš doma nebo kdekoliv? 
Už jsem to tady zmínila - čtu ve škole, ve vlaku, v autě,.. prakticky všude. 

Čtení nahlas nebo jen uvnitř hlavy? 
Osobně si myslím, že mám dost protivný hlas, proto nerada čtu před publikem. A navíc, kdybych četla nahlas, tak už dávno nemluvím - to zkrátka nejde. 

Přeskakuješ někdy stránky?
Ne, nikdy. 

Ohýbáš hřbety knih nebo se snažíš, aby vypadala kniha pořád nově?
Neohýbám je úmyslně, to ne. No dobře, někdy - ale jen měkkou vazbu. 

Vpisuješ si do knih?
Lepím si do nich papírky nebo zvýrazňuji citáty. Jinak ne. 



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This

5 komentářů:

  1. Obdivuji každého, kdo dokáže číst kdekoli. Já na to potřebuju klid a čas, takže číst třeba ve škole je pro mě nepředstavitelné. Nejraději čtu v tichu v posteli, případně ještě ve vlaku, když jedu sama.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se začtu do příběhu, tak to zvládnu opravdu kdekoliv. :)

      Vymazat
  2. Já tyhle tagy hrozně ráda čtu, ale nebaví mě je psát xD
    Záložek mám taky docela dost, ale když je potřebuju, zrovna žádná není po ruce - takže většinou sáhnu po obalu od bonbonu. S jídlem to mám úplně stejně. Dřív jsme si při čtení pouštěla hudbu záměrně, ale zjistila jsem, že posledních několik měsíců to nedokážu.
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě je baví číst i psát, takže jich tu bude nejspíš hodně. :D

      Vymazat
  3. Ahoj :-) Tag jsem vyplnila na svém blogu tady: http://bohemistka.blogspot.cz/2016/05/knizni-tag-co-delam-pri-cteni.html
    Naprosto tě chápu ohledně poslouchání hudby u čtení :D Jedině nějakou beze slov, jinak se vůbec nedokážu soustředit :D

    OdpovědětVymazat

Užívejte dne. Mám vás ráda! ❤