2016/04/19

úterý, dubna 19, 2016 | 2komentářů
štítky
[může obsahovat důležité momenty z prvního a druhého dílu!] 
Na druhé straně nádvoří přejede hudebník struny cella smyčcem. Nejsou to ale jen tak obyčejné struny, ale vyvržená střeva z polomrtvého zvířete, jehož vytí dokonale ladí s nástrojem a dotváří morbidní svatební pochod. 
Po kruté bitvě na maturitním plese se Alyssa rozhodla přijmout svou rozdvojenou osobnost a bojovat za oba světy - svět lidí a Říši divů. Jelikož je králičí díra zasypaná, jediná cesta do skoro zničené Říše divů vede přes Kdekolijinde, prostoru obydleného mutanty a podsvětnickými vyvrheli. Vlastně takové Země za zrcadlem. Společně se Zachem a Morfeem musí zachránit svůj druhý domov a mámu.
Děj prvního dílu je zasazen do Říše divů, druhý v lidském světě a třetí do Kdekolijinde. Nechápu, jak toto autorka dokázala, ale já tu knihu žeru!
Osobně se mi nejvíce líbil díl druhý, a to hlavně kvůli Divoříšanům putující k nám, do světa lidí, a Morfeovi. Lidi, jak já zbožňuju Morfeův humor, vkus a prostě všechno. Zach (na obálce) je sympaťák, to nepopírám, ale Morfeus je zkrátka Morfeus.
Už od dětství miluji Alenku v Říši divů od Lewise Carrola, takže bylo tak nějak od začátku jasné, že se mi tato trilogie bude líbit. Po slabší jedničce přichází úžasná dvojka a velkolepá trojka. Řekněme, že jsem ten konec opravdu nečekala. Skvěle vymyšlené. Žádný z kluků nepřišel na ocet. Takže ano, prakticky pořád řešíme milostný vztah mezi Alyssiným lidským přítelem a podsvětním kamarádem z dětství. Ale přeci jen, hrdinka je budoucí panovnicí Říše divů, takže důležitá je i záchrana této země před Červenou královnou.
Povahou je Alyssa silnou osobností, občas nerozhodná a protivná. Co ale chcete od šestnáctileté holky, která se najednou dozvěděla, že vládne celé říši.
Tuto trilogii rozhodně doporučuji! Nakladatelství CooBoo plánuje letos vydat i dodatek, na který si brousím zuby i nehty.



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This

2 komentáře:

  1. Tuhle sérii vcelku důvěrně znám a vím, že je hodně chválená, ale upřímně - mě se do toho pořád nějak nechce.

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš ráda young adults a Alenku v Říši divů, pak neváhej! :)

      Vymazat

Užívejte dne. Mám vás ráda! ❤