2016/08/13

sobota, srpna 13, 2016 | 4komentářů
štítky , ,
Kern
Před zhruba třemi týdny se v nedaleké vesnici Voděrady uskutečnil každoroční motosraz, který pořádá místní skupinka motorkářů, která si říká Kiliangang. Na tomto sraze vystoupilo množství známých i neznámých kapel z České republiky i Slovenska. Já jsem na něj tentokrát zavítala s mými kamarádkami Denčou a Sabčou. Jelikož nám ani jedné ještě nebylo patnáct let, měly jsme vstup zdarma.


V pátek 22.7. jsme okolo půl osmé večer vyrazily na očekávanou akci. Motosraz se uskutečnil v areálu voděradského fotbalového hřiště, do kterého to jsou od mého domu zhruba tři kilometry. Rozhodly jsme se tedy, že půjdeme pěšky, protože počasí nám přálo. 
O půl deváté vystoupila kapela Kern, od které jsme s holkami neznaly prakticky ani jednu písničku. I tak jsme si však koncert užily. Tato skupina má totiž ve svých textech vcelku často opakující se slovo "hej". Skákaly jsme, zpívaly a křičely. Po vystoupení jsme nebyly schopné prakticky mluvit
Organizátoři ohlásili, že po vystoupení budou u fotostěny Kerni dostupní všem fanouškům. Chtěly jsme za nimi zajít, alespoň jim pochválit skvělou show. Avšak vůbec jsme je nenašly. Ptaly jsme se spousty lidí, ale nikdo nevěděl, kde by se mohly nacházet. 
Po Kernech pro Denču přijela mamka a my jsme se Sabčou zůstaly samy. Sabča u nás tyto dvě noci přespávala, tudíž jsme vždy odcházely spolu
Zoči Voči přicházejí
O půl jedenácté se nachystala slovenská kapela Zoči Voči. Od nich jsme také neznaly ani jeden song. Každopádně show to byla úžasná. Jejich hudba je tzv. skákavá, tudíž jsme po koncertě sotva chodily. Navíc jsme se nakonec procpaly až do první řady. Zpěvák Michal Žitňanský neustále pobízel fanoušky, dělal roznožky ve vzduchu a skákal opravdu vysoko. Ke konci vystoupení k nám přišel můj vzdálený příbuzný David, aby nás pozdravil. Sabča ho viděla poprvé a naznala, že málem dostala infarkt, protože si myslela, že je to její oblíbený youtuber Joey Graceffa. Celý tento koncert byl akční a veselý a moc se nám líbil. 

Sabča si užívá Zoči Voči
Wohnout

Krátce po půl jedné pódium ovládla skupina Wohnout. Se Sabčou jsme znaly dvě písničky - Vrátnej a Svaz českých bohémů. Vrátného pochopitelně nezahráli, podle taťky kvůli tomu, že se ve videoklipu objevuje Matěj Ruppert z Monkey Business a celkově je tato skladba hlavně o něm. Svaz zahráli úplně na závěr. Jelikož jsme více písniček neznaly, nebyl pro nás tento koncert nijak extra zajímavý a popravdě jsem se párkrát přistihla při zívání. Navíc jsme nebyly v kotli, naopak v té nejtišší části publika. Ale třeba moji rodiče si koncert nemohli vynachválit. Každý má jiný vkus

Po koncertě jsme se vydali opět pěšky domů. Zhruba ve tři hodiny jsme zalezly pod peřiny
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

V sobotu jsme vstaly zhruba v poledne. Nasnídaly jsme se [já jsem měla pořád pocit, že je osm ráno] a dostaly jsme za úkol ostříhat keře na zahradě. Chopily jsme se toho a asi ve čtyři bylo hotovo. Poté jsme dostaly pozdní oběd - těstoviny se sýrem a slaninou, Sabča bez masa - je totiž vegetariánka. Do deseti minut k nám přijela Denča a vyrazily jsme opět na motosraz. O pěti měla hrát místní kapela Blackstars Band, která je složená z chlapců ve věku od asi devíti do třinácti let. Dorazily jsme patnáct minut před tím, než měli vystupovat, ale potkaly jsme naši učitelku a ta nám řekla, že kluci už dohráli. To nás vcelku zamrzelo
U vstupu jsme natrefily na stánek s tričky a dalším neoficiálním merchandise světoznámých kapel. Mě zaujalo tričko Rammsteinů, bohužel ale neměli moji velikost. Nakonec jsem si koupila tričko Sabatonu, moje už třetí. Za stovku.. nechat to tam by byl hřích. Holky zvolily Linkin Park
Na konci areálu jsme objevily skákací hrad a tak jsme neváhaly a zapojily se do probíhající vybíjené malých dětí. Bylo to fakt super, jen jsme si musely hlídat, abychom omylem nespadly a neublížily nějakému dítku. 
V hradu jsme vydržely zhruba hodinu, pak nás to omrzelo. Šly jsme se koupit něco k pití a náhodou jsme narazily na stánek, kde jste si mohli nechat něco namalovat na obličej. Po delším rozhodování jsme si vybraly celoobličejového kostlivce se zelenými prvky. Byly jsme z něj nadšené. Koslivec sklidil obrovský úspěch, hlavně tedy u chlapů do třiceti, kteří už v sobě nějaké to pivo měli. Chodily jsme takto celý večer. S holkami jsme si z toho dělaly legraci a naznaly jsme, že tolik kamarádů jsme neměly za celý život a že přirozené dívky nejsou nejhezčí [ha, to byla samozřejmě ironie]. Jeden kluk řekl, že vypadáme jako Bulbasaur, takže jsme si pokecali o pokémonech. Prý tu v areálu žádní nejsou. Věčné připomínky o tom, že jsme to dneska s tím makeupem trochu přehnaly byly vcelku vtipné. Měla jsem chvíli strach, že večer natrefíme na nějakého burana, ale nestalo se a všichni chlapi byli fakt milí. Jsme zvědavé, kolikrát se objevíme na facebooku, protože selfíček padlo docela dost. 

Malování Denči
Neříkejte, že byste se nás nelekli :D
Nevím proč, ale tato fotka se mi fakt líbí :D

Také jsme narazily na stánek s pletením náramků z přírodních vláken a korálků. Já jsem si upletla dva - jeden v barvách Targaryenů a jeden v barvách Starků a hokejové Komety [šedé korálky neměli, Bílé chodce na ně]. Denča zvolila klasickou černou a černo-žlutou kombinaci a Sabča barvy Zmijozelu
Poté nám docela vyhládlo a tak jsme si koupily palačinky, na které jsme se těšily celý rok - tak dobré totiž jinde nemají. Byly tedy docela sladké, přece jenom kombinace orea, nutelly, banánu a navrch spousty cukru.. no


Před zahájením Rybiček 48
O půl jedenácté nastoupili očekávané Rybičky 48. Tuto kapelu mám moc ráda a těšila jsem se na ni. Opět jsme stály skoro u pódia. Nejvíce se mi líbila píseň Vážené dámy a Slibuju, že nebudu pít. Denča to naopak rozbalila na závěrečné Oou a po skončení skákala radostí.. doslova. Sabča si zamilovala Léto. Rybičky tu navíc odehráli svůj 1000. koncert, takže gratuluji! 
Po skončení úžasného koncertu následoval ohňostroj. A jako kdybych to předpověděla svým novým tričkem - pustili k němu To Hell And Back od Sabatonu. Teď jsem naopak skákala radostí a Sabča, která text stejně jako já umí, se přidala. Jako jediné jsme tedy na skoro vyprázdněném place před pódiem skákaly a zpívaly. Hned za mnou přiběhl taťka a křičel ,,Gábi, Sabaton!" Za námi do rytmu jeden chlapík skandoval ,,Sabaton! Sabaton!". Takže po jedné jediné písničce jsem nemohla mluvit vůbec. Jsem docela zvědavá, jak přežiju celý koncert v březnu.. Po ohňostroji ještě pustili kousek In The End od Black Veil Brides, který jsem potichu zpívala s už zničeným hlasem. Myslím, že Andy a Joakim by na mě byli hrdí.. 
Po tomto zážitku jsme se vydali na menší autogramiádu/pokec za Rybičkami. Poprosily jsme jednu paní, zda by nás nevyfotila a evidentně neumí fotit vůbec. Kvalitu neřeším, bylo to focené krátce po půlnoci, ale jde o to, že tam mám jen půlku hlavy a jeden kytarista na fotce vůbec není. :D Ale tak fotku máme. Bohužel nás tam paní doslova natlačila a my jsme neměly možnost si s kluky vůbec promluvit. 


Tento motosraz bych ale nazvala opravdu povedeným a rozhodně na něj budu ráda vzpomínat

Líbil se vám tento report?



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This

4 komentáře:

  1. Ahoj. Taky sem tam byla a zahledla vas. ;) Uprimne mne tento clanek, na ktery sem se tesila zklamal.:( Jinak Kerni byli ve svem merchu a Zoci Voci se take fotili (vlastnim fotografem) u fotosteny. A Wohnouti u bagestage. ;) V sobotnim programu nebyli zmineni napr. Sagittari, kteri jsou vyborni. A take Pekar, ktery s R48 zazpival leto a svoji pisen Buh.;)

    A od tematu: Byla jsi nakonec na HRADY Cz na Veveri, jak jsi chtela?? Zdalo se mi ze jsem te videla, ale nevim no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Sagittari nebo Arakainech jsme nebyly, proto jsem je nezmínila. :)
      Vážně? Měla jsi za mnou přijít! :D
      Byla byla.. :D

      Vymazat
  2. To by asi nebolo nič pre mňa, no ty si si to poriadne užila :) Veľmi sa mi páčia fotky!

    www.frenchstyle.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Užívejte dne. Mám vás ráda! ❤