2016/06/16

čtvrtek, června 16, 2016 | 2komentářů
štítky
Dámy a páni, oblíbenci jsou (s lehkým zpožděním) zpět!


1) Zhruba v půlce května jsem si jela pro brýle, na které jsem čekala už od listopadu minulého roku. Abychom si rozuměli - já dioptrické brýle nosím už od druhé třídy (tedy už zhruba sedm let), ale po čtyřech letech jsem si jela pro nové. Já patřím mezi ty lidi, kteří se za tuto vadu nestydí. Brýle nosím ráda. Doma mám i čočky, ty ale používám jen na lyžování, na koupališti a ve 3D kině. K těmto brýlkám jsem dostala i sluneční, které pomocí magnetů nasadíte na ty dioptrické. Osobně je moc nevyužívám, protože se jich stačí lehce dotknout a spadnou na zem. Už je mám i trochu doškrábané.




2) Tento krém od Avonu jsem si oblíbila hned po několika použitích. V létě se vůbec nelíčím, používám jen právě tento krém, korektor a řasenku. Krém je lehký, rychle se vsakuje a obsahuje i ochranu pro UV záření. Možná na něj udělám samostatný článek.

3) O mix.it jsem už článek psala - jednalo se o unboxing. Už jsem snědla celý tubus a opravdu mi chutnal. O prázdninách si plánuju ještě jeden koupit.






4) Nebojte, na knihu jsem nezapomněla. Jelikož jsem za květen prakticky nic nepřečetla, zmíním alespoň knihu sester z A Cup of Style - Lucky a Nicole Ehrenbergerových. A ano, já jsem se prostě pochlubit musela - mám ji i podepsanou.









5) Z kosmetiky tu mám ještě lesk na rty z H&M, který jsem si koupila snad před rokem za asi třicet korun. Jedná o letní limitovanou edici, odstín Sun Kiss. Je z něj cítit umělost a chemie, ale i tak mi voní. Kokos voní snad všem. Za třicet korun, co chtít víc.






6) Co se týká filmů, žádný tu pro tentokrát nemám, ale písnička se vždy najde. Opět bylo těžké vybrat jen jednu, ale prosím přivítejte Nirvanu! Where Did You Sleep Last Night patří k mým nejoblíbenějším songům. Zde na videu je záznam z New Yorku. Kurt mě vždy nabije pozitivní energií. A taky mám po poslechu přemýšlecí náladu. Zkuste se zaposlouchat a vnímat text. Úžasné, že?





Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This

2 komentáře:

  1. Pěkný článek :)) Tu knížku mám taky a je opravdu super) Na tvůj blog jsem narazila před chvílí tak jdu zkouknout i ostatní články :)
    http://essdeesthoughts.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Užívejte dne. Mám vás ráda! ❤