2016/05/01

neděle, května 01, 2016 | 8komentářů
štítky ,
Ahoj, vítejte u historicky prvního unboxingu na tomto blogu!
Jak jsem už několikrát zmiňovala, dárek k mým narozeninám se někde [v Anglii] zasekl. Takže asi měsíc čekání, super. Každopádně včera mi zazvonil pošťák u dveří a tadáá, balík je tu! Ani nevíte, jakou radost jsem měla, když jsem tuto krabici držela v rukou. Co v ní na mě čekalo?
Krabice, a zase krabice
Logo e-shopu
Krabice je krásně zdobená
Spousta letáčků..
Černý lak proti stírání barvy
Časopis, plakát a letáčky
Ano, čekaly na mne tyto úžasné botky. Jedná se o koženou obuv, s ocelovou špičkou [pro lidi, kteří mě budou otravovat], šesti dírkové - takové kotníčkové, s hřebíčky na podrážce.. a jsou ve vínové barvě. Tedy, burgund s černou. Po čase se bude pravděpodobně černá stírat - proto jsem si také zakoupila krém, který je výše na fotce. Jsem z nich opravdu nadšená a doufám, že je budu moct nosit co nejdříve. Přemýšlím, že si na zimu možná pořídím stejné, akorát vyšší - co třeba takové patnácti dírkové?  Máte rádi takovouto obuv? Chtěli byste podobné boty
Hlavní dárek



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This

8 komentářů:

  1. Moc pěkné boty - a s tím čekáním s tebou soucítím, možná proto si tak nerada objednává věci přes internet.
    Je zvláštní, jak se věci po čase vracejí do módy, já jsem dostala vcelku podobné kožené boty od babičky, které nosila ještě zamlada (ale ve své podstatě jsou nepoužité) a najednou jsou jich zase plné obchody :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To čekání mě málem zabilo. :D
      No, já se podle trendů nijak moc neřídím.. mám svůj styl. :D

      Vymazat
  2. Vypadají vážně skvěle! :-)
    Mám podobné, akorát jsou vyšší, černo-šedé a je to jiné značka (momentálně si nevzpomenu jaká, protože ty boty nosím stejně jen na koncerty a festivaly) :-)
    Každopádně si na to člověk musí chvilku zvyknout a naučit se v nich chodit, protože jsou opdavdu těžké a dokud se trochu nepřizpůsobí tvaru nohou, má pocit, jako by měl k nohám přidělaná závaží :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda.. doufám, že je rozchodím co nejdřív. :)

      Vymazat
  3. Tie boty sú božské,niekedy sa mi to vôbec nepáčilo,ale teraz zvažujem,že si také zaobstarám.
    adrianestyle

    OdpovědětVymazat
  4. Zbožňuji bordó, takže se mi líbí :D
    ... od pohledu vypadáš jako něžná květinka a najednou čtu, že posloucháš metal :D ... wow!! :3

    OdpovědětVymazat
  5. Eh, nejsi první kdo mi to říká. :D No, budu to brát jako kompliment. :D

    OdpovědětVymazat

Užívejte dne. Mám vás ráda! ❤