2016/04/07

čtvrtek, dubna 07, 2016 | 4komentářů
štítky , ,
Úvod 
Ahoj! Spousta z vás jistě vlastní smartphone - prostě chytrý telefon s připojením k internetu. Na těchto kamarádech si užijete fůru legrace, ale co dělat, když se nudíte - třeba ve vlaku, bez knihy, bez sluchátek, bez připojení? Zírání z okna.. upřímně, já u toho vydržím deset, dvacet minut a přestane mě to bavit. Jak se tedy zaměstnat? Ano, hádáte správně - hry.
Sama jsem vyzkoušela už spoustu mobilních her, ale vždy mi vydrží maximálně dva měsíce a pak mě omrzí. Dnes ale přicházím s recenzí na jednu, která mě v poslední době opravdu baví a tím pádem je i skvělým zabijákem nudy.

Stačí jen klikat!
 Pokud máte rádi neonové barvičky, pak bude tato gamesa přesně pro vás. Vaším cílem je projít různými překážkami, které jsou ale neustále v pohybu - točí se, posunují či mění svoji velikost. Vy hrajete za míček, který hopsá v dolní části obrazovky. Klikáním skáčete výš a výš. Jakmile proskáčete první překážkou, váš míček změní barvu a vy musíte procházet další a další překážky. Modrý míček = modrý vchod do středu kruhu, růžový míček = růžový vchod, a tak dále. Pokud neprojdete stejnou barvou, jakou má nyní váš míček, hra končí. Jasné jak facka.
Moje aktuálně nejvyšší skóre
Obchod
Během hry automaticky sbíráte hvězdičky-peníze, za které si můžete později koupit nový vzhled vašeho já. Zajímavé je to, že nikdy nevíte, jaký outfit si kupujete.

 Bavila vás tato recenze? Chtěli byste další? Jaké články vás na mém blogu nejvíce baví? 



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This

4 komentáře:

  1. Já obecně vzato moc velká gamerka nejsem, ale přeci jen se v tomhle prostředí trošku dokážu zorientovat a o téhle hře jsem ještě neslyšela. Nakonec mohu říct jen to, že vypadá docela zajímavě, zase něco drobet jiného. Tak snad až si jednou udělám v mobilu místo... :D
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také žádná velká hráčka nejsem, maximálně hry podobné této a Assassin's Creed. :D

      Vymazat

Užívejte dne. Mám vás ráda! ❤