2015/08/19

středa, srpna 19, 2015 | 1 komentář
štítky , , , , , , , , , , , ,


Ahoj, čus, bazinga! :) 
Znáte to, ty vítací články.. upřímně, nemám je příliš v lásce a to už jsem jich taky pár napsala. Na této platformě však ještě ne. Jsem zvědavá, jak se mi tu bude líbit. Své kecy a názory na web přidávám už skoro čtyři roky. Možná jste znali mé předchozí stránky, možná ne, každopádně je to už minulostí a já se soustředím na budoucnost! :)
A jak vás tedy budu otravovat vzdělávat? Chci psát hlavně o tom, co mě baví, tj. móda, kosmetika, cestování, filmy a hlavně knížky. Občas přispěju i s nějakým tím názorem, DIY a podobně, ale o tom až později.
Osobně doufám, že se vám mé články zalíbí a stanete se pravidelnými čtenáři.. kdo ví, kam to v životě - ať už online či offline - dotáhneme! :)
Přeji vám krásný deštivý den, užívejte prázdnin, však se škola už blíží!

Ukázka pár mých fotek z osobního Instagramu..




Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This

1 komentář:

  1. Hlavně, ať Ti to na bloggeru jde! Hodně štěstí!
    http://nadejne-zitrky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Užívejte dne. Mám vás ráda! ❤